Po – Pá 8:00 – 16:00h

Virtuální asistent
pro komunikaci s lékařem

Logo produktu VoiceBot v modrém provedení

Moderní řešení

Telefonů v ordinaci

Představte si VoiceBota jako polopropustnou membránu. Ta dokáže filtrovat a vpustit jen to, co je pro vnitřní harmonii žádoucí. Zbytek zpracuje, odkloní nebo nepustí vůbec. Telefon je jednou z hlavních cest k Vám do ordinace. Vybavte ji vstupní branou a mějte i Vy své příchozí hovory pod kontrolou.

Obrázek mobilního zařízení s virtuálním asistentem VoiceBot

Pacienti volají stejně,

Telefon zvoní méně

Pacienti volají stejně,

Telefon zvoní méně

Rozpozná volajícího pacienta

Díky tomu přistupuje vhodným způsobem k volajícímu a efektivně s ním pracuje.

Nabízí možnost okamžitého řešení

Pacient má možnost zanechat vzkaz, který bude zaznamenán, digitalizován a předán. Vámi následně pohodlně, ve vhodný čas vyřízen. Nabízí se i možnost okamžitého odeslání odpovědi na mail či SMS.

Řízené čekání

Pacient a důležitost jeho požadavku je konfrontována s cennou komoditou, a tou je čas (jak ten Váš, tak jeho samotného). Dostává prostor přehodnotit svůj záměr a zvolit si výhodnější řešení. Výsledkem je přepojení do ordinace jen skutečně důležitých požadavků, které je nutné řešit ihned.

Tři principy

VoiceBota

Modrá ikonka ukazováčku, který se dotýká dotykového displeje

Jednoduchost

Jedním jediným tlačítkem se dá ovládat celý systém.

Modrá ikonka ruky, která se dotýká mobilního telefonu pomocí ukazováčku

Telefonní triage

Tím jediným, kdo může hodnotit důležitost požadavku kromě Vás, je sám pacient.

Modrá ikonka hodin s vykřičníkem

Usměrnění

Vnímání zaneprázdněnosti ordinace formou oboustranně cenné komodity, času.

VoiceBot

Unikátní vlastnosti

R

Číslo zůstává

Co je důležité, můžete si ponechat své současné telefonní číslo. Pro pacienty se tak nic nemění.

R

Bez omezení

Jsme schopni VoiceBota aplikovat na všech telefonních linkách.

R

Snadná instalace

Celou technologii VoiceBot jsme schopní nainstalovat do vaší ordinace již za 45 minut po doručení instalačního balíčku kurýrem.

R

Personalizace

Umí se k jednotlivým případům či situacím chovat různým způsobem. Přizpůsobí se Vašemu časovému rozvrhu a mění své chování v průběhu dne.

R

Funkčnost 24/7

Linka je pro volající pacienty stále dostupná. I mimo ordinační dobu mají pacienti možnost nahrát žádost o recept.

VoiceBot

Unikátní vlastnosti

R

Číslo zůstává

Co je důležité, můžete si ponechat své současné telefonní číslo. Pro pacianty se tak nic nemění.

R

Snadná instalace

Celou technologii VoiceBot jsme schopní nainstalovat do vaší ordinace již za XY hodin.

R

Funkčnost 24/7

Linka je pro volající pacienty stále dostupná. I mimo ordinační dobu mají pacienti možnost nahrát žádost o recept.

R

Bez omezení

Jsme schopni VoiceBota aplikovat na všech telefonních linkách.

R

Personalizace

Umí se k jednotlivým případům či situacím chovat různým způsobem. Přizpůsobí se Vašemu časovému rozvrhu a mění své chování v průběhu dne.

VoiceBot pracuje pro Vás

Automaticky přijme všechny příchozí hovory

ordinací již používá VoiceBota

%

přijatých hovorů

%

příchozích hovorů sám odbaví

%

méně spojených telefonů do ordinace

Proč si vybrat

VoiceBota?

Červená ikonka naštvaného člověka s telefonem

Naštvaný pacient

Lékař nezvedá telefon, pacient se nemůže dovolat.

Červená ikonka naštvaného lékaře s telefonem

Naštvaný lékař

Lékař zvedá každý hovor, nemůže v klidu vykonávat svoji práci.

Modrá ikonka spokojeného lékaře a pacienta s telefonem

VoiceBot

Lékař zvedá méně, pacient se vždy dovolá a vyřeší svůj požadavek.

Vyzkoušejte VoiceBota na 30 dní.

Přesvědčte se sami, že VoiceBot funguje.

Spokojený pacient

Příjemnější pracovní prostředí

Naše ordinace je s VoiceBotem velice spokojená a pracovat bez něj už nechceme.

5
MUDr. Kristýna Boháčová
Frenštát pod Radhošťem

S VoiceBotem jsem spokojená, hovorů určitě ubylo. Je fajn, že se dá poslat SMS jako odpověď.

5
MUDr. Jiřina Němečková
Znojmo

Voicebot nám velice ulevil a pomohl přesunout značnou část, téměř polovinu, dotazů a požadavků směrem k našemu online systému. Call centrum je nyní klidnější, klienti se naučili řešit svoje potřeby online a dává nám to prostor k další práci.

5
MUDr. Martin Borský
Mladá Boleslav

S Voicebotem jsem spokojená. Hovorů ubylo ve smyslu zvonění telefonu, pacienti se většinou naučili nahrávat vzkazy. Častěji voláme pacientům zpět, ale hovory realizujeme v době, kdy je to pro nás výhodnější. Oceňujeme přepisování vzkazů, dokážeme tak rychle vyhodnotit, kdo potřebuje ještě ten den návštěvu, tomu voláme zpět, objednávky léků necháváme po ordinaci.

5
MUDr. Irena Zelníčková
Zbýšov

Hovorů během ordinace rozhodně ubylo.

5
MUDr. Věra Přibylová
Brno

VoiceBotem jsme spokojeni, jen litujeme, že jsme ho neměli už za pandemie.

5
MUDr. Eva Jandová
Sušice

Voicebot používáme a domnívám se, že nám opravdu ulehčil v provozu ordinace. Ubylo telefonátů, pacienti respektují nastavené hodiny pro volání.

5
MUDr. Miroslava Kuglerová
Libčice n. Vltavou

Voicebot opravdu zredukuje počet hovorů o více než polovinu.

5
MUDr. Markéta Dušková
Praha

S Voicebotem jsme já i sestra spokojené, telefon „nevyzvání od rána do odpoledne“, s rodiči se lze pohodlně spojit, odeslat SMS.

5
MUDr. Nela Neuwirthová
Jihlava

S Voicebotem jsme se sestřičkou spokojené. Určitě nám ubylo min. 80 % telefonátu oproti době před jeho pořízením. Nejvíce oceňujeme možnost odesílat SMS. Je to velká úspora času, kdy nemusíme volat zpět. Pacienti si až na menší výjimky zvykli.

5
MUDr. Jana Harnová
Líbeznice

Jsem, až na drobnosti, spokojená s provozem Voicebota. Pacienti si provoz většinou chválí. Nám ubyly hovory.

4.5
MUDr. Jana Štěpánková
Kopřivnice

VB vyhovuje maximálně, většinu požadavků vyřeším, kdy chci já, většinou již pacientovi volat zpět nemusím, nikdo nemůže říct, že se nemůže dovolat, vzkaz může zanechat vždy.

5
MUDr. Josef Čikl
Velké Losiny

S přístrojem Voicebot jsem velice spokojen, telefonáty výrazně ubyly, lidé si na tento způsob zvykli, takže mám v ordinaci více času na přítomné.

5
MUDr. Petr Prokop
Židlochovice

Hovorů ubylo, záznamník VB používáme a v případě potřeby voláme zpět. Pacienti si docela zvykli, takže spokojenost.

5
MUDr. Petr Sovadina
Brno

Telefon statisticky stále vede v komunikaci mezi ordinací a pacientem. Proto jsme vsadili na VB. Hovory reálně ubyly a většina lidí zanechá vzkaz. Moje práce je tak málokdy rušena telefonem.

5
MUDr. František Rolínek
Brno

Musíme konstatovat, že VB nám vyhovuje, rozhodně ubylo vyzvánění v ordinaci.

5
MUDr. Jaroslava Králová
Sezimovo Ústí

S Voicebotem nám ubylo hodně hovorů, pomáhá hodně. Skvělé je to, že hlásí, když volají mimo ordinační dobu, a že se dá nastavit režim dovolená.

5
MUDr. Ivana Jakabčinová
Ústí nad Labem

s Voicebotem jsem (vcelku) spokojený, hovorů nám rozhodně podstatně ubylo.

4.5
MUDr. Tomáš Jílek
Humpolec

Voicebot se stal pevnou součástí našeho týmu. Většina pacientů si zvykla a někteří si to vyloženě pochvalují. Kdo chce se vždy dovolá.

5
MUDr. Hana Smolová
Znojmo

S Voicebotem jsme se sestřičkou velmi spokojené. Ubylo výrazně obtěžujících telefonátů během pracovní doby. Super je i možnost okamžitého odeslání odpovědi na e-mailu či SMS.

5
MUDr. Andrea Adamcová
Náklo